Termeni si Plată

Termeni şi condiţii

Accesarea, navigarea şi achiziționarea serviciilor de pe site-ul Onix ApartHotel implică acceptul expres al clientului privind termenii şi condițiile prezentate în această secțiune.
Recomandăm parcurgerea integrală a politicilor afișate pe site (Plată, Anulare, GDPR, etc.) înainte de efectuarea oricărei comenzi.


GDPR / Politica de confidențialitate

Datele personale colectate prin site-ul Onix ApartHotel sunt utilizate exclusiv în scopul prestării serviciilor contractate. Informațiile sunt procesate conform Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).
Nu transmitem şi nu comercializăm datele clienților către terți.
Aveți dreptul să solicitați modificarea, accesul sau ștergerea datelor dumneavoastră în orice moment, trimițând o solicitare la contact.onixhome@gmail.com


Soluționarea Litigiilor

Pentru rezolvarea online a eventualelor dispute, vă punem la dispoziție următoarele platforme oficiale:

  • Platforma SOL - Soluționare Online a Litigiilor

  • Platforma SAL - Soluționare Alternativă a Litigiilor

Vă încurajăm să apelați la aceste metode de rezolvare amiabilă, în cazul în care considerați că serviciile oferite nu au fost conforme așteptărilor.


Modalități de Plată

Nu percepem comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face exclusiv pe serverele PlatiOnline, care nu stochează informațiile, ci le transmit criptat către banca procesatoare.
Tranzacțiile se efectuează în LEI, indiferent de valuta contului dumneavoastră, la cursul băncii emitente.
Descriptor tranzacție: Tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu denumirea ONIX-APARTHOTEL.


Livrare Servicii

După confirmarea plății, clientul va primi pe e‑mail toate detaliile legate de serviciul achiziționat, în maximum 24h.
Pentru rezervările turistice sau alte tipuri de servicii programabile, veți primi:

  • Confirmarea rezervării

  • Datele de acces / voucherul digital

  • Informații de contact pentru suport


Anulare şi Rambursare

Anularea Tranzacției

Anularea unei tranzacții se poate face în termen de 24 de ore de la efectuarea plății, prin solicitare scrisă la contact.onixhome@gmail.com .
După anularea unei plăți, banca va debloca suma blocată în contul clientului în 1–30 de zile, conform politicii băncii emitente.

Rambursare

Sumele plătite nu sunt returnabile dupa 24 de ore de la tranzactie!
Prin continuarea plății, clientul confirmă că a înțeles şi este de acord cu această politică.


Onix Home își rezervă dreptul de a modifica sau completa acești termeni şi condiții, cu notificare prealabilă pe site.